dagen

Hejdär!
Kom hem från skolan för ett tag sen. Riktigt tråkigt där, har blivit hel dött sen 93;orna slutade förra året.. I alla fall, hade väska med mig för första gången sen riktigt riktigt länge sen :o var lov att ha det för att alla tjejer hade idrott sista timmarna och ingen skulle kunna bära mina saker, hehe. Var fett drygt att hoppa med kryckor och bära väskan samtidigt, den slog i kryckan så hela arm helvetet böjde på sig, aj! Men that's life, så de får man ju bara ta liksom :) Maria har i alla åkt på träning nu och jag sitter här helt ensam! Ska försöka hitta på något att roa mig med, kanske ska städa rummet, det ser ut som fan här så, ah. Måste komma på lite saker att skriva om också! Har feta bristen på idéer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: