hissen och dissen


DISS

Lockigt hår(på mig)
Det är verkligen inte fint. Ser ut som en jävla pudel! Visst andra kan vara jätte fina i det men  jag, nej, fyfan!
Att dom har lagt ner pea det suger verkligen. Jag vill verkligen ha det tillbaka, det var en kort tid vi hade där, men den var otroligt rolig!
Snö Visst jag älskar snö, men fuck no längre! Jag är så trött på den här skiten. Ge mig sommar, tack!


HISS

Polotröjor
jag gillar verklugen dom, så fina och mysiga. Har två stycken som jag inte har änvänt i skolan än. Har dom mer hemma liksom. Men stor hiss på dom i alla fall, mami loves you!
Skinnjacka Nu när det börjar bli lite varmare ute kan man äntligen börja använde den igen! Har verkligen saknat min älskade jacka.
Glass har säkert hissat detta en miljon gånger förut, men jag kan inte säga något annat än att det klickar mellan mig och glassss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: