valborg imårn

hellu bitches.
Dagen har varit, lååång. Började med skolan som vanligt, usch och fy och blä. Sen vart det hem och fixa sen åkte maria iväg på träning och jag pluggade matte och svenska. Haha, pluggis? I alla fall så känner jag mig j*vligt duktig som har gjort det nu. Imårn är det VALBORG! ska bli super roligt, ska in till enavallen med Vicky och Issa, I guess. Sen träffar vi folk där och drar kanske någonstans? Sover hos Vicky på kvällen med. Hel kul!
Ska sussa nu i alla fall, är super trött!


Kommentarer
Postat av: fannycarlsson

kärlek till er!

tillsammans kan ingen ha lika kul som vi har,

dem tre muskitörerna you know!

jag älskar er mina tvillingar.

stor kärlek till er!<3

2010-05-02 @ 20:15:55
URL: http://faannyyccaarrllssoon.devote.se
Postat av: annie&maria

jag älskar dej mest min älskade vän!

big love pårej gummsan, du betyder grymt mkt!<3

2010-05-02 @ 21:30:05
URL: http://lundvalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: