hiss och diss



trevliga kassörskor - asso man blir så himla glad när dom är trevliga och ler och frågar massa saker, alla borde vara så?!

milkshake - säger ju sig självt? bara dra förbi typ donken och beställa en vaniljmilkshake, I liiiike it!

brun utan sol - för dom som inte vill ha solcancer av solarium! ja, jag använder det dock inte men tycker det är hundra gånger bättre en solarium, ingen vill väl ha hudcancer, de borde nästan förbjudas!


otrevliga kassörskor - dom jävlarna förstör seriöst min dag, le förfan kärring de är inge kul om du står där och verkar tråkigast i världen?

fotbollsföräldrar - seriöst hatar dom! Iaf såna som skriker på varenda spelare som får bollen och liksom sköter ett eget litet sportprogram för sig själv och dom den sitter med.var ju på enecopia igår också och hamnade då bakom såna riktigt dryga, höll på att slå till dom kändes de som, även om jag inte skulle. Säger inte att jag hatar alla men såna som skriker och håller på hela tiden, de är riktigt drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: