hiss/diss


hiss

mamma- seriöst vad skulle man vara utan sin mamma? Alltså seriöst ingenting!

sanna människor- ja, dert finns allt för mångs som inte är sanna, men dom som verkligen är sanna är dom man egentligen borde se upp till och hålla sig fast vid.

varmt väder- nu jävlar hörrni, nu ser man vääl ett litet ljus i slutet av tunneln. Nui hoppas vi väl fan på att det ska bli varamare och jävligt mkt sol. Jag säger bara en sak, JAG VILL HA SOMMAR NU!


diss

munsår-
jävla äckligt det är alltså! och det förstör liksom allting, om man har kommit till någe man har sätt fram riktigt mkt till så får man det, oj vad kul det blev då, de förstör liksom allt och ont gör det också!

players- ah, jag blir så förjävligt förbannad på såna idioter. Liksom värt liv du verkar ha, playa mig, gör det men förvänta dig inte att jag kommer komma tillbaka till dig sen när du har tröttnat på den andra tjejen du valde istället för mig.

slask- oj vad underbart, noot. Nu kommer ju den här förbannade tiden när all slask kommer innan sommaren och jävlar vad mycket slask det bli i år eftersom att det är så himla mkt snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: