förlåt för dålig uppdatering

Hej och förlåt för en dålig uppdatering! Men jag har faktiskt ett privat liv också, riight? I alla fall så håller designen fortfarande på och den är hemsk för tillfället, usch! Men de kommer.
Iallafall imprn i skolan ska jag redovisa en del av franska 8, de är om fordon, kan faktiskt alla. Sen ska jag och Emma även redovisa musiken, jag säger bara en sak, fyfan. Det vet jag inte alls hur det kommer att gå, eftersom att vi inte hitta nån fakta alls kommer vi säkert bara få G, hahah och båda ska ha VG och jag ska egentligen ha MVG, men eftersom att man bara kan få högst VG på denna så, men hahah, vi får se hur det går. Nervös som fan i alla fall..
Pallar inte skriva mer.
ppppuuuussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: