ofta sånt här på våran blogg råå

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Mellanblond
Hur lång var du – 156 -158?
Vem var du kär i - Han
Hade du nån pojk-/flickvän – Nej, haha.
Vad brukade du göra på fritiden – Vara med kompisarna
Vilka umgicks du med – Vicky, Fanny icon smile  Klassiska listan =)
Var allt bättre då – Nej de tycker inte jag
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Jaa, allt var underbart det året, men detta året är inte över än
Har du förändrats – OHJA

Nu:
Vad har du för hårfärg – Mellanblond
Hur lång är du? – 158½ cm
Vem är du kär i – En
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej
Vad brukar du göra på fritiden – Datan, vara med kompisar, stan.
Vilka umgås du med – Catta, Vicky, Fanny och massa massa mer.
Hur ser du ut? – Haha, kolla bilderna! icon smile  Klassiska listan =)

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Yee
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej, inte på riktigt
Ljugit för en bra vän – Vit lögn
Svikit någon – Nej

Vem:
Skrev du senast till på msn – Vette fan
Kramade du senast – Mammsen
Sov du hos senast – Vicky
Vill du vara just nu - Jadu
Ringde dig senast – Tim

Vad:
Drack du senast – Mjöl
Köpte du senast – Glass
Gjorde du igår – Inget spec
Ska du göra imorn – Skola, träning
Vill du göra just nu – Något annat än datan..
Åt du senast – Glass
Är närmast dig som är rosa – Tröjan

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Tyvär
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Har jag säkert
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja
Jag har smugit ut utan lov - HIHI, ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Nej
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Nej
Jag har fuskat i ett spel – OM jag har
Jag har struntat i ett prov – Nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Inte med meningen
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot drepression – Neeee
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Nja, va
Jag har vaknat gråtande – Ah
Jag har somnat gråtande – Ah

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - STOR hatar
Jag har sett någon dö - Nja
Någon du har känt som nyligen som dött - Nyligen och nyligen ett par år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: