tråkigt tråkigt tråkigt

btw så blev texten helt fucked up.

1. är du kär? -ja, jag tror det. och det är faktiskt häpnandsväckande hur snabbt jag föll för dig.


2. har du snusat? –  nej aldrig!

3. har du fimpat en cigg på nån annan? –  nix

4. har du legat i sängen brevid en kille? – japps

6. har du blivit slagen allvarligt? - allvarligt och allavrligt

7. tar du droger? -  absolut inte


9. har du pussat en tjej? - ja

10. hatar du någon? – ja

11. älskar du någon? - yes


12. har några av dina vänner svikit dig? - a

13. har du djur? - en kissemiss

14. har du legat brevid en tjej i sängen? –  jao

15. hatar du dig själv? - nej

16. gillar du orange? - inget fel med det =)

18. har du nån sjukdom? - förkyld, bläää

20. har du en gris?- eh, nej..

21. har du en plattång? OM jag har

22. har du en bror? -  tre plast

23. har du sjukt bra humor?  - nej,jag har bäst humor.

24. är du brunett? – halvt ;)

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? – ahrå

26. tycker du om hästar? –  nej

27. har du en hund? –  är tyvär rädd för dom, så nej de har jag inte 

28. har du skilda föräldrar? - döden skiljde dom åt

29. har du gått på simskola? – jajaja

30. har du sagt bög till en kille? - hah, ja

31. har du sagt fitta till en tjej? - tss ja

32. har du fuskat? - typ

33. har du en teve på ditt rum? - de kommer

34. har du lunar? - neeee

35 har du msn? - jaja

36. har du en syster? - en halv

37. har du bruna ögon? – djäs

38. gillar du att fota? -  inget fel med det, men våra kameror har gått sönder tydligen

39. har du sett dig själv brinna? - ehm, nej

40. hjälper du dina vänner? –  det är klart

41. gillar du tacos? - menaru?!

42. tycker du att du är söt? - hahahaha

43. har du dansat? - jo

44. har du spelat fotboll? - jarå

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja det gör jag

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – inte helt omöjligt

47. har du ätit sniglar? – nää, men jag var jävligt nära en gång

48. äger du en locktång? - jaa =)

49. gillar du att tugga tuggummi? - älskar

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - yeeee

51. gillar du kläder? – ja, klart man gör de

52. Hatar du falska kompisar- ja

53. gillar du räkna matte? –   aldrig!

54. älskar du någon nu? - ja

55. Har du gråtit inför en vän? - jajaja

56. kan du sjunga? – alla kan väl sjunga?

57. Har du sett nån död? –  nja

58. säger du vad du vill? - nja

61. kan du tala spanska? – kan väl säga nån mening sådär

62. är du kortare än 1.60? –  tyvär

63. älskar du sommaren? – de är klart


64. älskar du vintern? – ja de gör jag

65. har du mer än 1 par skor? - tss om jag har de assså

66. brukar du sjunga när du är i duschen?- nej

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - de har jag

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - mmh

69. gillar du att städa? - värsta jag vet

70. gillar du att sova länge? - lever för de

71. har du vart med om en olycka? - olycka och olycka

72. är du förvirrad? –  inte så ofta

73. har du mer än 6 par byxor? - ah

74. har du förlorat en vän? –  ja

75. gillar du att shoppa? – jaru

76. har du varit i paris? – många gånger

77. gillar du ormar? - usch nej

78. klarar du dig själv? - inte alltid

79. har du lagat mat? - yesyes


80. är du klantig? – nja sådär va

81. har du foppatoffler? - nej ska köpa ny slängde mina för ett par dar sen, äkta svennetofflor så de måste man ju ha!

82. har du mer än 20 låtar på din data? - oui

85. har du mer än 7 par nagellack? - jajaja

86. har du busringt? - jarå lite för mycket kanske

87. har du skällt på din bror? - heh ja,

89. har du velat göra saker men vågar inte? - tyvär

90. sover du med nått gosedjur? - nej

91. har du åkt nånstans utan att du får? - hih ja 

92. vill du bara bort ibland? - nja

93. har du tältat? -  hihi ja

94. har du bränt dig? – usch ja

95. har du lekt med levande ljus ? - johoru! ;)

96. har du lekt anden i glaset? – nix

98. bor du i skåne? – hah nej,uppland, lol

99. gillar du hip hop/rap musik? – ja de är väl helt ok

100. är du på sista frågan nu? – haha nej

101. är du singel? – ah de är jag :D

102. har du flygt flygplan nån gång? - ja usch

103. har du kul just nu? – inte ett dugg

104. är du blyg?
 – tyvär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: